Kathmandu! - Reisverslag uit Paknajol, Nepal van Ellen Huizer - WaarBenJij.nu Kathmandu! - Reisverslag uit Paknajol, Nepal van Ellen Huizer - WaarBenJij.nu

Kathmandu!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 Februari 2018 | Nepal, Paknajol

WoooW wat een stad, een organische chaos! Veel mensen, veel verkeer, veel zien, te horen, te ruiken. Heel de dag door wierook geur en aardige relaxte mensen. Soms verharde wegen, maar ook aangestampte grond. alle ruimte wordt benut om handel te drijven, heel de dag geluid. Getoeter, optrekkende motoren, stinkende auto's allemaal door kleine straatjes samen met veel voetgangers. Alles beweegd om elkaar heen en het gaat heel de tijd goed. stinkende rivieren, die nu de nieuwe regering er is aangepakt worden. Het vuil wordt er uit gehaald en oevers worden ontdaan van krotwoningen. De mensen die daar woonden worden herplaatst in eeuwen oude huizen langs de rivier. Dat geeft een gek gezicht, oud en deels vervallen huizen met prachtig houtsnijwerk die bewoond worden. zo veel indrukken, zo veel foto's. Kathmandu is vervreemdend en betoverend!! Deze stad sluit ik met alles er op en er aan zonder moeite in mijn hart, ik voel me er verbazend thuis!

  • 20 Februari 2018 - 19:00

    Joyce:

    Zo’n andere wereld..... Verwonderen en genieten!

  • 20 Februari 2018 - 20:45

    Ria:

    Wat een verschil met Nederland het contrast is erg groot. Een wereld van verschil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Ik ga op reis en ik ........... ben benieuwd wat en wie ik allemaal tegenkom. Via deze site kan ik je, afhankelijk van de verbinding, op de hoogte houden.

Actief sinds 31 Jan. 2018
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 11324

Voorgaande reizen:

18 Februari 2018 - 06 Maart 2018

Nepal!

Landen bezocht: