Het gaat nu opschieten!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ellen Huizer - WaarBenJij.nu Het gaat nu opschieten!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ellen Huizer - WaarBenJij.nu

Het gaat nu opschieten!!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

11 Februari 2018 | Nederland, Rotterdam

Vandaag over een week zit ik al in het vliegtuig! Woow, maanden hebben we er met z'n alleen naar uit gekeken en nu gaat het bijna gebeuren. Het begint te kriebelen. Allerlei spullen liggen klaar bij mijn rugzak. Ook flink wat lichtgewicht, des te meer ruimte blijft er over voor leuke cadeautjes op de terugweg ;)
De kaart met alle, je echt alle, punten die we bezoeken heb ik geüpload. Elke dag doen we zo ongeveer 2 á 3 activiteiten, we gaan er alles uithalen dus!
Het snot komt nog steeds overal uit, dolken steken nog dagelijks in mijn keel, hoofdpijn ligt op de loer, maar ik heb er vertrouwen in dat, naar mate het vertrek nadert, dat ook wegtrekt...of eigenlijk dat hoop ik gewoon heeeel erg!
Nu de dingen geregeld zijn en de meeste spulletjes in huis zijn ga ik steeds meer toeleven naar zondag. Eerst zaterdag nog met z'n allen uit eten om mijn afscheid te vieren.....zijn de achterblijver blij dat ik wegga? :) :) :).
Zondagochtend vast nog een update voor ik vlieg.

  • 11 Februari 2018 - 16:38

    Pim:

    Heel veel succes en plezier!!!

  • 11 Februari 2018 - 17:12

    Ellen Huizer:

    Dank je Pim! Gaat zeker lukken

  • 12 Februari 2018 - 10:26

    Danique:

    suc6

  • 12 Februari 2018 - 10:31

    Brandon:

    succes

  • 12 Februari 2018 - 10:31

    Kaya:

    Succes mevrouw

  • 12 Februari 2018 - 10:32

    Pakize:

    hallo

  • 12 Februari 2018 - 10:34

    Shays:

    Suc66666666

  • 12 Februari 2018 - 20:14

    Anne:

    Ga je helemaal alleen dan? je bent en blijf een gek wijf!! maar wel een hele leuke
    veel plezier kanjer!!

  • 13 Februari 2018 - 10:25

    Ellen Huizer:

    Hey Annetje we gaan op studiereis voor de opleiding; 16 studenten en 2 docenten. Wordt vast fantastisch! En ook confronterend, Nepal hoort bij de armste landen ter wereld. Ik vraag me af hoe ik daar op reageer. Ik hou jw via deze site op de hoogte, dus je krijgt het allemaal te horen. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Ik ga op reis en ik ........... ben benieuwd wat en wie ik allemaal tegenkom. Via deze site kan ik je, afhankelijk van de verbinding, op de hoogte houden.

Actief sinds 31 Jan. 2018
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 11326

Voorgaande reizen:

18 Februari 2018 - 06 Maart 2018

Nepal!

Landen bezocht: